aupairtove.blogg.se

Dance show

Publicerad 2015-05-31 15:26:32 i Livet som au pair,

Godmorgon! 
Här är några bilder från dansuppvisningen som jag var på igår. Det var tjejer i åldrarna 3-18 år och de var jätteduktiga. Showen höll på i nästan 3 timmar så det blev lite segt i slutet och det var lite för mycket ballet för min smak, men som sagt ändå väldigt kul att se alla danser eftersom jag själv dansat lite när jag var yngre. Dessutom hade alla otroligt påkostade klänningar, dräckter och tylade frisyrer och make up så det märktes att det var en seriös show, vilket var roligt. 
 
 
 
 
3-4-åringarna var så söta! 
 
 
Efter showen åkte vi alla hem. Äldsta killen blev upphämtad för han skulle iväg med några vänner, föräldrarna åkte iväg på middag och jag och resten av kidsen beställde hem sushi. Sen kollade vi på tv ett tag innan det var läggdags. Både skulle nämligen upp tidigt idag så det var skönt för mig att få båda i säng innan föräldrarna kom hem. 
 
Nu ska jag snart göra mig i ordning och ta bussen till city. Där ska jag träffa Sofia från Örebro och en kompis till henne. De har varit och rest i syamerika några månader och stannar till i NY på vägen hem. Vi hörs senare, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela