aupairtove.blogg.se

Poolhäng och studentsaknad

Publicerad 2015-06-12 18:14:57 i Livet som au pair,

Hej allihopa! 
Dagarna rullar på och den här veckan har jag bland annat ätit mysfrukost med Isabell och Bea, kollat på softball game, badat med kidsen i poolen, pärlat pärlplattor, gjort en fantastiskt god smoothie med nektarin, jordgubbar och banan och sprungit i 30-graders värme. Det känns som vanligt skönt att det är fredag idag, men jag önskar så mycket att jag kunde vara hemma och gratta alla fina studenter. Jag saknar verkligen studenten otroligt mycket och kan knappt förstå att det redan gått ett år sedan jag själv sprang ut från Virginska skolan. Tänk vad snabbt tiden gått, men vad mycket jag fått vara med om under detta år. 

Nu sitter jag i alla fall vid poolen och har precis ätit lunch. Ska ta tag i tvätten snart och sedan åka och fika med Lidi. Ikväll ska värdföräldrarna ut på middag så jag ska vara hemma med barnen. Imorgon träffar jag Matilda och vi ska nog shoppa lite grann. Jag behöver fylla på och förnya min sommargarderob känner jag. Speciellt nu när det blivit så underbart varmt (och svettigt) här! 

Hoppas ni får en bra helg! Kram! 







Kommentarer

Postat av: Marit

Publicerad 2015-06-12 19:46:02

Ser ung ut som vid vår pool hemma... 😉
Har lyssnat på årets studenter hela dan idag och tänkt på dig Tove.
Kram 💖💖💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela